Direktlänk till inlägg 16 februari 2015

Tja!

Av jenny fagerholm - 16 februari 2015 06:47

Detta är min blogg, jag har haft bloggar förut på denna bloggsidan men nu har jag tänkt börja om med en och ha den så att jag gör inlägg varje dag (eller jag ska försöka hinna). Jag tänkte berätta lite fakta om mig själv här i det här första inlägget. 

Fakta:

Jag heter Jenny Fagerholm

Jag är 14 år gammal (fyller år den 5 oktober)

Jag har 4 syskon, en storebror (Kim), en storasyster (Sofia), en lillasyster (Jessica), en lillebror (Emil)

Jag bor i Finland (Pargas)

Jag tränar TaeKwonDo (2 ½ år)

Jag har 2 katter (Mio & Bingo)

Kik: JenniF00

Instagram: jennifagerholm


Ni får mer fakta om ni vill, antingen kommenterar ni eller så kan ni fråga på Kik. Jag har också en YouTube kanal men jag använder den inte. Jag kan göra videon också om ni vill, det är bara att kommentera vad ni vill ha!

Hade bra! Kram :)



 
 
Oslofru

Oslofru

16 februari 2015 09:18

Så kul med en ny bloggare! :) Lycka till med skrivandet! :D

http://www.oslofru.com

jenny fagerholm

17 februari 2015 08:32

tack! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny fagerholm - 17 februari 2015 08:32

Godmorgon, igår var jag till en simhall i St. Karins med mina systrar. St. Karins ligger mellan Pargas och Åbo som kanske är en mer bekannt stad. Vi var där i kanske 2 timmar. Sedan åkte vi med buss hem och gick till Venezia i centrum och äta. Jag å...

Av jenny fagerholm - 16 februari 2015 07:03

Som sagt så bor jag i Finland i en liten stad som heter Pargas. Pargas finns i skärgården i sydvästra Finalnd där vid Nagu, Hotskär, Korpo och Iniö och där kring dem. I Pargas finns det inte alls mycket att göra. Det som lockar turister mest hit är v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards